Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacja

Reklamacja

1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 12 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 6 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania. 
2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana na formularzu dostępnym pod adresem: /images/bannery/Oświadczenie reklamacji.pdf

 poprzez:
• wysyłanie formularza poprzez email na adres poczta@smoczek.pl
• wysłanie formularza listownie na adres Smoczek ul. Z. Pawlaka 1B, 05-500 Grochowa
3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. 
4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wraz z towarem wysłanym przez Klienta. 
5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta. 
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę, wymianę produktu na nowy lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientom równowartość ceny całości dokonanej transakcji. 
7. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji. 
8. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl